måndag 31 augusti 2009

Digitalbildbehandling

Före
Efter

Före
Efter
Före
Efter

Hej!
Jag har precis lämnat in min slutuppgift till en kurs som jag går i, digitalbildbehandling. Så håll tummarna att jag blir godkänd.
Tanken med uppgiften var att jag skulle läman in svart och vita foton men jag fastnade i en teknik som heter montage, det var bland de sista föreläsningarn. Det är något som jag aldrig har provar på och jag tyckte att det var så kul så jag chansar och lämnar in mina försök till montagebilder och hoppas att det går vägen.
Kram
/K

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder du gjort!! Riktigt läckert å jag känner att jag har mycket kvar att lära... ;) Nog borde du bli godkänd med dom bilderna!?? Ja, jag tycker då det i alla fall.
    Lycka till!
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  2. Oj så häftiga bilder!
    Du e jätteduktig!Tror helt klart att du blir godkänd med dom!!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera